Претседателот Стево Пендаровски денеска ги посети општините Штип и Свети Николе во рамки на проектот „Лице в лице со претседателот“.
Во Штип, претседателот Пендаровски оствари средба со Мартин Алексов, сопственик на компанијата MOONLEX за производство на заштитни респираторни маски со фокус на FFP2 и FFP3 кои освен во справувањето со вируси, наоѓаат примена во борбата со загадувањето и во индустријата.
На средбата, претседателот Пендаровски беше информиран за основањето на компанијата, во 2021 година, како одговор на потребата за производство на сертифицирани маски за заштита од пандемијата на Ковид 19, во согласност со европските стандарди.
За време на посетата на оваа примарно извозно ориентирана компанија, претседателот Пендаровски беше запознат со автоматизираните и климатски неутрални производствени процеси, со тековните развојни стратегии и идните бизнис планови.
Во Домот на култура „Крсте Петков Мисирков“ – Свети Николе, претседателот Пендаровски оствари средба со маестро Кирил Трајковски, успешен педагог, диригент и композитор, автор на циклусот „Под источно небо“ – 10 суити за мандолински оркестар и на химната на градот.
Со маестро Трајковски разговараа за неговиот повеќе од 5 децениски ангажман основајќи низа жичани и вокални состави и оркестри со што дал значаен придонес за афирмацијата на македонската музичка култура и уметност.
Претседателот Пендаровски имаше можност да проследи настап на Градскиот мандолински оркестар „Свети Никола” кој изведе композиции – филмска евергрин музика – „Love story“ и „Monja“ во аранжман на маестро Трајковски.
Во Свети Николе претседателот Пендаровски го посети ООУ „Кирил и Методиј“ и присуствуваше на училишен час оддржан од одделенскиот наставник Иле Михајловски, чија безмалку 3 децениска кариера е одбележана со хуманитарни активности и значаен придонес во инклузијата на ученици со атипичен развој.
Со Михајловски, претседателот разговараше за важноста од посветениот и одговорен пристап во образовниот процес, како законска, но и благородна обврска за овозможување развој на потенцијалите на сите ученици. Во таа насока беше нагласена и неопходноста од сензибилизирање на општеството во однос на потребите на учениците со различен развоен процес.